طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات

ابر شاهکار سوره فاطر استاد وحید نظریان

پنجشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳ ق.ظ
جمعه هفته گذشته جمعی از سمیعه ها و طرفداران استاد نظریان دور هم جمع شدیم و از ایشان خواهش کردیم که برایمان تلاوت کنند. ایشان هم با روی باز پذیرفتند و شاهکاری از سور فاطر، علق و حمد پدید آوردند. در وصف این تلاوت نمی توانم کلمه ای شایسته به کار ببرم.

فعلاً 2 مقطع از آن را تقدیم می کنم و تلاوت کامل باشد برای بعد!

مقطع اول آیه "یا أیها الناس أنتم الفقراء " است که در وصف زیبایی آن ناتوانم. و به همه عزیزان توصیه می کنم به دقت آن را گوش کنید و بهره مند شوید.

مقطع دوم آیه "یولج اللیل " است که استاد بسیار زیبا و منطبق با معنی آن را تلاوت می کنند (مثل همیشه).

در ضمن خاطره ای هم از این تلاوت دارم که خواندن آن خالی از لطف نیست :

پس از این که استاد این شاهکار را به پایان رساند یکی از سمیعه های استاد به ایشان گفت :"... جداً از این به بعد باید به شما بگوییم "ملک القرّاء" ...". استاد از شنیدن این حرف بسیار ناراحت شدند و گفتند :"نه!!! ملک القرّاء تنها یک نفر است و آن هم شیخ (استاد مصطفی اسماعیل) است. از این حرف ها به من نزنید ... "


مشاهده مقطع اول (سوره فاطر آیه "یولج اللیل فی النهار ... ")

مشاهده مقطع دوم (سوره فاطر آیه "یا أیها الناس أنتم الفقراء إلی الله ...")

استاد وحید نظریان


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۹
  • ۴۰۲ نمایش
  • اشکان کیانی

نظرات (۲)

آقا اشکان!

لطفا فایل صوتی کامل تلاوت
پاسخ:
سلام آقا پارسا.
تصمیم گرفتم از این به بعد اول چند تا مقطع از هر تلاوت قرار بدم و تلاوت کامل رو یک ماه بعد از اون منتشر کنم. اما با توجه به اینکه شما عزیز ما هستید ایمیلتون رو بدید تا براتون ایمیل کنم.
اما فایل تصویری کامل تلاوت رو یک ماه دیگه منتشر می کنم ان شاء الله.
استاد نظریان عزیز درست فرمودند.

آری،ملک القرّا جهان تلاوت؛فقط و فقط مرحوم شیخ مصطفی اسماعیل رحمة الله هستند.

لطفا ب استاد نظریان بگویید یکی از سمیعه های اکبرالقرا از شما بسیار ممنون هست

ک یاد و خاطر ایشان را زنده نگه می دارید.


پاسخ:
با عرض سلام.
چشم حتماً. بنده بسیار با استاد بوده ام و می دانم که احترام ایشان برای استاد مصطفی غیر قابل وصف است.
از بازدید شما متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی