طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات

کانال تلگرام طرفداران استاد وحید نظریان

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۱ ب.ظ

به کمک یکی از دوستانم کانالی برای انتشار تلاوت های استاد در تلگرام افتتاح کردیم به آدرس زیر : 

https://telegram.me/VahidNazarianFans

به همه عزیزان توصیه می کنم به این کانال سر بزنند و مطالب ناب آن را ببینند. هرچند در تلاشیم که مطالب آن کانال بر روی وبلاگ هم قرار گیرد اما ممکن است در این کار تأخیر داشته باشیم.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۴/۰۳
  • ۱۷۳۵ نمایش
  • اشکان کیانی

نظرات (۲)

سلام بر آقا اشکان عزیز

عید فطر مبارک جامعه قرآنی ایران و به خصوص شهرستان کرمانشاه

تشکر از شما و هم از آقای امینی به خاطر راه اندازی کانال تلگرام ، اشکان جان کانال تلگرام باعث نشه که این وبلاگ فراموش بشه، منتظر نشر تلاوتهای عالی آقای نظریان به صورت کامل وسط شما از این وبلاگ هستیم .


پاسخ:
سلام آقا پارسا. عید شما هم مبارک باشه.
چشم حتماً. ان شاء الله به زودی وبلاگ دوباره شروع به فعالیت می کنه.
سلام استاد نظریان 
بنده میخوام ذهن شما را ببرم به خاطرات سالها قبل زمانی که جنابعالی ۹ یا ده ساله بودید و در کزمانشاه مسابقات نیروی زمینی ارتش ج.ا.ا در حال برگزاری بود و از شما به عنوان مدعو خواستند آیاتی تلاوت کنید و خوب یادمه وقتی با پدر یزرگوارت در سالن حضور پیدا کردی چهره معصوم و دوست داشتنی شما با لباسهایی ساده و کفشی ساده و عینک بر چشم یادمه و وقتی پشت جایگاه قرار گرفتی سوره مبارک یوسف را به تقلید از مصطفی اسماعیل تلاوت فرمودی و چقدر زیبا و وصف ناپذیر بود تلاوت شما در اون سن و سال مستمعین به قدری سر ذوق آمده بودند که می خندیدند از فرط زیبایی صوت و لحن شما و میگفتند از خود مصطفی هم بهتر میخونه .
بعد از سالها خدا را شکر که اینقدر در محضر قران پیشرفت کرده اید که الحمد الله به مقام استادی رسیدید اگر یادتان باشد پس از پایان مراسم بنده یک انگشتر عقیق به شما هدیه دادم. خیلی دوست دارم در جلسات شما شرکت کنم و از علم و تجارب جنابعالی بهره مند شوم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی