طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات
طبق وعده ای که داده بودم تلاوت کامل استاد نظریان را در این محفل به شما عزیزان تقدیم می کنم.

همان گونه که قبلاً هم توضیح دادم، این محفل به مناسبت ولادت امام جواد (ع) و با تلاوت استاد وحید نظریان و حاج حامد شاکرنژاد در سال 1394 برپا شد.

در ضمن بانیان محترم این محفل، در سال 1395 نیز به مناسبت ولادت امام جواد (ع) محفلی برپا کردند و این بار از استاد نظریان و حاج احمد ابوالقاسمی برای تلاوت دعوت کردند (حدود 2 ماه پیش) که استاد در آن محفل، شاهکار حجر، نحل و حاقه را پدید آورد و تلاوت کامل آن را در این پست در وبلاگ قرار دادم.

در رابظه با تلاوت این پست نیازی به توضیحات نیست و خود تلاوت و تشویق و شور و حال مستمعین خود گویای همه چیز هست و در قالب کلمات نمی گنجد. البته به یاد دارم که استاد چندی قبل از این محفل سرما خورده بودند و در زمان این محفل به تازگی بهبود یافته بودند و بنابر این مدت زمان این تلاوت به نسبت سایر تلاوت های ایشان بسیار کم بود.


مشاهده قسمت اول تلاوت (سوره انسان)

مشاهده قسمت دوم تلاوت (سوره انسان)

دانلود فایل صوتی کامل تلاوت 

با ذکر صلواتی بر محمّد و آل محمّد

استاد وحید نظریان - محفل ولادت امام جواد (ع)

نظرات (۳)

سلام
با سپاس از برادر عزیزم
پاسخ:
سلام.
نفرمایید. انجام وظیفه می کنم. من هم از شما تشکر می کنم.
درود بر استاد نظریان.
آخرای فیلم اون آقا چی میخواد به استاد بده و ایشون قبول نمی کنه؟
پاسخ:
سلام بر شما.
قاریانی چون استاد به دلیل انرژی زیادی که در تلاوت خود میگذارند معمولاً عرق می کنند و قطعاً دیده اید که این قرّاء معمولاً حین تلاوت با دستمال چندین بار عرق خود را پاک می کنند و یا آب می خورند. در این محفل فراموش کرده بودند برای استاد دستمال بگذارند. برای همین یک نفر از مسئولین برگزاری برای استاد دستمال برد اما استاد به او اشاره کرد که نیازی نیست و می خواهد تلاوت را پایان دهد.
دررود
خدا خیرش بده لذت بردیم
از شما برادر عزیز نیز تشکر میکنم
پاسخ:
سلام بر شما
خواهش می کنم. انجام وظیفه بود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی