طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات
در این پست مقطعی فوق شاهکار از استاد نظریان به شما عزیزان تقدیم می کنم.

درباره این مقطع هر چه بگویم کم گفته ام. باز هم شاهد الحان بی نظیر استاد نظریان هستیم که باید گفت "کپی برابر اصل استاد مصطفی اسماعیل".

این شاهکار استاد مربوط به دو شب پیش (جمعه) است که در جلسه تخصصی منشاوی خوان ها اجرا شده.

صد افسوس که خود توفیق استماع زنده این تلاوت را نداشتم اما به لطف خدا یکی از عزیزانم این مقطع را به من داد و قرار شده تلاوت کامل هم به زودی به دستم برسد ان شاء الله.

جالب است که پس از این مقطع یکی از سمیعه های استاد خطاب به ایشان می گوید " ما را دیوانه کرده ای!!! خدا خیرت دهد"

علی الحساب لذت استماع این مقطع را از دست ندهید :

مشاهده مقطع (سوره مبارکه قاف "کیف بنینها و زیّنها ...")

با ذکر صلواتی بر محمّد و آل محمّد

استاد وحید نظریان

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۳/۲۳
  • ۱۲۰۴ نمایش
  • اشکان کیانی

نظرات (۴)

کاش کرمانشاه بودم

حتی یک جلسه از تلاوتهای آقای نظریان رو از دست نمیدادم


پاسخ:
سلام آقا پارسا.
بنده به خوبی شما رو درک می کنم. چون خودم تا حدود 1 هفته دیگه توفیق حضور در تلاوت استاد رو ندارم.
از همین جا شما رو به کرمانشاه دعوت می کنم. خوش حال میشم هر وقت فرصت داشتید تشریف بیارید و با هم به محافل و جلسات استاد بریم.
شما لطف دارین آقا اشکان عزیز

به این زودیها فکر نکنم که قسمت بشه بیام کرمانشاه، ولی هر موقع خواست خدا شامل حالم بشه و بتونم بیام کرمانشاه حتما به شما اطلاع میدم

سلام گرم بنده رو هم خدمت استاد نظریان برسانید.
پاسخ:
اختیار دارین. ان شاء الله هر چه زودتر تشریف بیارید و حضوری خدمتتون برسم.
بزرگیتون رو میرسونم.
التماس دعا
سلام به دوستان عزیز و زحمت کش در کرمانشاه مخصوصا آقا اشکان

من تلاوت کامل این مقطع رو تو کانال استاد قرار دادم

اگه مایل باشید میتونید مراجعه کنید و در سایت قرار بدید .

آدرس کانال استاد حاج وحید نظریان : 🆔 @hajvahidnazarian
پاسخ:
سلام بر شما جناب آقای نیازمند. متشکرم. خیلی لطف کردید.

لطفا تلاوت تصویری این تلات رو بزارین آقا تلاوت فوق العاده و زیبایی است
پاسخ:
سلام بر شما
متاسفانه تصویریش رو در اختیار ندارم. اما صوتیش رو به زودی قرار میدم ان شاء الله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی