طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات
امروز سالروز تولد استاد نظریان است. به همین مناسبت، ضمن تبریک گفتن به همه طرفداران ایشان و استاد مصطفی اسماعیل، نسخه کامل تلاوت بسیار زیبای سور نساء، انفطار و حاقه را به همه شما عزیزان و به خصوص دکتر احمدپور، آقا مصطفی، مدیر محترم وبلاگ اکبرالقرّاء، آقا احسان، آقا امیر، آقا پارسا، آقا هادی و آقای نیازمند تقدیم می کنم.
همانطور که گفتم، این تلاوت در شب خجسته میلاد امام حسن عسکری (ع) انجام شد. توضیحات بیشتر را می توانید در دومین پست این وبلاگ ملاحظه بفرمایید.
متأسفانه در ضبظ تصویری این تلاوت، مشکلاتی به وجود آمد و سه قسمت از آن دچار بریدگی شد، یک قسمت در اواسط سوره نساء و دو قسمت دیگر در سوره انفطار. اما در مجموع تلاوت با کیفیت قابل قبولی ضبط شد و برای این که با حجم کمتری قابل مشاهده باشد کمی از کیفیت آن کم کردم. همچنین تلاوت جهت دانلود راحت تر، در 3 قسمت آماده شده است.

با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد

استاد وحید نظریان
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۱/۱۵
  • ۱۱۴۰ نمایش
  • اشکان کیانی

نظرات (۶)

اشکان جان ظاهرا قسمت سوم درست آپلود نشده ایمن قسمت سوم رو دوباره آپلود کن


پاسخ:
سلام بر شما.
از اطلاع رسانیتون متشکرم. لینک اصلاح شد.
با عرض سلام خدمت دوست عزیزم  آقا اشکان 
من هم سال روز تولد جناب آقای نظریان رو به شما و همه ی دوست داران ایشان تبریک عرض می کنم . 
خیلی منتظر تلاوت کامل این محفل بودم . 
انشاء الله همان گونه که دل ما رو شاد می کنید ، خداوند دلتان را شاد گرداند و شما را در مسیر قرآن ثابت قدم بدارد .
یا علی
پاسخ:
سلام بر شما آقا امیر عزیز.
متشکرم. شما لطف دارید. انجام وظیفه می کنم. خداوند پشت و پناه تان باشد.

سلام
درود بر شما دوست قرآنی عزیز، از زحمات جنابعالی بابت تهیه و نشر این تلاوتهای زیبا بسیار ممنونیم.
پاسخ:
سلام بر شما برادر عزیز.
من هم از بازدید های شما متشکرم.
ان شاء الله باز هم شاهد پست های جدید وبلاگ خوب شما باشیم.
  • محمّد جواد احمدی
  • بسیار سایت جالب و مفیدی دارید ، تبریک میگم ...
    پاسخ:
    سلام بر شما.
    متشکرم. لطف دارید.
    خیلی کم کاری

    زندگی نامه استاد ، مصاحبه اختصاصی با استاد ، تلاوتهای تصویری یا صوتی این چند سال استاد اگه دست من بود هر روز وبلاگ رو با مطلب جدید بروز می کردم.

    البته شما هم زحمت خودت رو می کشی. اجرکم عندالله
    پاسخ:
    سلام بر شما دوست عزیز.
    درست می فرمایید و من از این بابت عذر خواهی می کنم.
    البته سیاستمون بر اینه که هر هفته لااقل یک پست رو بذارم (و بیشتر آخر هفته ها) اما چشم به زودی سعی می کنم پست های بیشتری رو قرار بدم.
  • علی هدایتی
  • چقدر خوب میشه فایل صوتی تمام تلاوتها رو رو با کیفیت بالا و حجم کم بگذارید 
    متشکرم
    پاسخ:
    سلام بر شما. تلاوت هایی که نسخه صوتی شون رو داشتم این کار رو کردم تا حالا. از این به بعد هم سعی می کنم فایل صوتی تلاوت های تصویری رو هم با کیفیت بالا و حجم کم تقدیم کنم.
    از نظر و پیشنهادتون متشکرم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی