طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات

تلاوت شاهکار سور قصص ضحی شرح حاقه استاد وحید نظریان

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ
در این پست تلاوت بی نظیر سور قصص ضحی شرح و حاقه را به شما عزیزان تقدیم می کنم.

این شاهکار حدود 1 ماه قبل و در جلسه تخصصی استاد انجام شده.

در این تلاوت چند مستمع عرب نیز برای استماع تلاوت استاد به جلسه تخصصی ایشان آمده بودند که تشویق های جالبی مانند سمیعه های استاد مصطفی انجام می دادند. مثلاً در اواسط سوره قصص یکی از این عزیزان از عبارت "هذا سحر المبین" استفاده کرد که بسیار جالب و بجا بود. همچنین یکی دیگر از این عزیزان عبارت "یخرب بیتک" را برای استاد بکار برد و هنگامی که استاد وارد سوره شرح شدند خطاب به ایشان گفت "و إن یکاد الذین کفروا".

در پایان نیز هنگامی که استاد در اواخر سوره شرح قصد اتمام تلاوت را داشتند به اصرار مستمعین خود، آیات پایانی سوره حاقه را به زیبایی هر چه بیشتر تلاوت کردند.

یکی از نکات مهم این تلاوت این است که علاوه بر الحان بی نظیر و اصیل استاد مصطفی، الحانی جدید نیز که در همان فضا و سبک و سیاق استاد مصطفی بودند، توسط استاد نظریان اجرا شد که همه مستمعین را به وجد آورد. مثلاً الحان بمی که در اوایل سوره ضحی تلاوت شد و همچنین برخی از "ألم یجدک یتیماً" های معروف استاد، ضمن اینکه در همان فضا و چهارچوب الحان استاد مصطفی بودند اما از ابداعات استاد نظریان به شمار می روند.

در پایان از دوست خوبم، جناب آقای وحید نوری، که از سمیعه ها و شاگردان استاد هستند کمال تشکر را دارم. چرا که خود من توفیق حضور در این تلاوت را نداشتم و جناب نوری لطف کردند و تلاوت را به ایمیل وبلاگ فرستادند و توضیحات بالا نیز بنا بر گفته های ایشان است. امیدوارم در آینده باز هم شاهد تلاوت های ارسالی توسط جناب آقای نوری باشیم.

در ضمن به تمامی طرفداران استاد اعلام می کنم که ان شاء الله در شب عید، عیدی ویژه ای در وبلاگ منتشر خواهم کرد که امیدوارم از آن لذت ببرید.

مشاهده قسمت اول تلاوت صوتی در آپارات (سوره قصص)

مشاهده قسمت دوم تلاوت صوتی در آپارات (سور قصص و ضحی)

مشاهده قسمت سوم تلاوت صوتی در آپارات (سور ضحی و شرح و حاقه)

دانلود فایل صوتی تلاوت

با ذکر صلواتی بر محمّد و آل محمّد

استاد وحید نظریان

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۲۶
  • ۷۸۶ نمایش
  • اشکان کیانی

نظرات (۱)

سلام ممنون از لطف شما
خوشحال میشیم از وبلاگ و کانال تلگرامی ما هم دیدن کنید
http://vahidnazarian.blogfa.com/
telegram.me/vahidnazarian
پاسخ:
سلام. چشم. متشکرم از شما. ان شاء الله.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی