طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات
در این پست، تلاوت بسیار زیبای سور حجرات، شمس، ضحی، انشراح و حاقه استاد نظریان را به شما عزیزان تقدیم می کنم.
جالب است بدانید که طبق توضیحات یکی از مستمعین، دی ماه امسال جلسه تخصصی منشاوی خوان ها از استاد دعوت کرد که به تلاوت در آن جا بپردازد و استاد این تلاوت را آن جا انجام داده اند. البته خودم توفیق حضور در این تلاوت را نداشتم و به لطف یکی از مستمعین تلاوت در اختیارم قرار گرفت.
همانگونه که از تلاوت هم مشخص است ابتدا استاد آیات سوره مبارکه حجرات را شروع کرده و مثل همیشه بسیار زیبا آیات را تلاوت می کنند و سپس وارد سوره شمس می شوند. در اواخر سوره شمس استاد قصد فرود دارند که به اصرار مستمعین وارد سور ضحی و شرح می شوند و در پایان باز هم به اصرار مستمعین آیات پایانی سوره حاقه را تلاوت می کنند.
متأسفانه فعلاً فقط توانستم فایل صوتی تلاوت را پیدا کنم. اما به احتمال زیاد تعدادی از مستمعین تلاوت را به صورت تصویری نیز ضبط کرده اند. ان شاء الله در صورتی که فایل تصویری تلاوت را از کسی بگیرم آن را در وبلاگ قرار می دهم.
با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمداستاد وحید نظریان
  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۲/۰۸
  • ۹۷۴ نمایش
  • اشکان کیانی

نظرات (۱)

سلام بر آقا اشکان عزیز
آقا من روی قطعه ای که در 6:42 اجرا شده ، گیر کردم !
محشره .............

پاسخ:
سلام بر برادر قرآنی عزیزم آقا امیر
بهتون حق میدم. خود من تو کل تلاوت های استاد گیر کردم!
;-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی