طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات
امروز در گوگل مشغول جست و جوی نام استاد نظریان بودم که به شاهکاری بی نظیر برخوردم که دوست خوبم محمد حسین امینی دیشب منتشر کرده بود. از ایشان خواستم تا توضیحات بیشتر و مقاطع کامل تری در اختیار وبلاگ قرار دهد تا به شما عزیزان تقدیم کنم.

استاد نظریان جمعه صبح به جلسه استاد موسوی درچه ای در تهران دعوت شدند و به آن جا تشریف بردند. در آن جلسه استاد شاهکاری بی نظیر به مدت حدوداً 50 دقیقه از سور ابراهیم، شمس، نازعات و حاقه پدید آوردند که همه را شگفت زده کرده. دوست خوبم، محمد حسین امینی نیز به آن جا رفت و تلاوت را ضبط کرد.

بعد از تلاوت، همه مستمعین از استاد بابت این شاهکار تشکر کردند. جالب است که چند نفر از مستمعین به استاد در قالب شوخی گفتند "آیا برای تحریر هایی که شما می زنید قرصی وجود دارد که ما آن را بخوریم؟!"

جلسه استاد درچه ای سالیان سال است که صبح جمعه هر هفته تا نماز ظهر تشکیل می شود و انصافاً از جلسات پرشور کشور محسوب می شود که لازم می دانم از همین جا از ایشان بابت این جلسه تشکر کنم.

مقطع اول که در واقع مقطع کامل تری از ویدیوی تازه منتشر شده کانال محمد حسین است، ویترینی از الحان ناب و با اصالت استاد مصطفی اسماعیل است که هر مستمعی را به وجد می آورد.

مقطع دوم نیز از سوره شمس می باشد که مقطعی است جدید و زیبا.

مشاهده مقطع کانال محمد حسین امینی در آپارات (سوره ابراهیم (ع))

مشاهده ویدیوی کامل تر همان مقطع (سوره ابراهیم (ع))

مشاهده مقطع دوم (سوره شمس)

با ذکر صلواتی بر محمّد و آل محمّد

استاد وحید نظریان

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی