طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات
یکشنبه هفته گذشته محفلی مشترک برای استاد نظریان و استاد احمد ابوالقاسمی به مناسبت میلاد فرخنده امام جواد (ع) و حضرت علی اصغر (ع) برگزار شد.

در این مراسم استاد نظریان مثل همیشه تلاوتی جانانه از آیات پایانی سوره مبارکه حجر و آیات ابتدای سوره نحل انجام دادند. در پایان نیز به درخواست مستمعین، استاد آیات پایانی سوره حاقه را تلاوت کردند.

تشویق های فراوان مستمعین استاد، خود گویای زیبایی تلاوت و هنر فوق العاده این استاد گرانقدر است.

متأسفانه بنده ، خود توفیق حضور در این محفل را نداشتم اما یکی از سمیعه های استاد که با گوشی خود تلاوت را ضبط کرده بود، آن را در اختیار من قرار داد و فعلاً علی الحساب دو مقطع کوتاه از آن را تقدیم می کنم. ان شاء الله تلاوت کامل باشد تا وقتی که نسخه با کیفیت آن به دستم برسد.

مقطع اول مربوط به آیات پایانی سوره حجر و آیات ابتدایی سوره نحل است که استاد به زیبایی هر چه تمام تر آن ها را به هم وصل میکنند و مستمعین بسیار به وجد می آیند. و مقطع دوم مربوط به پایان سوره نحل است که استاد قصد دارند وارد سوره ای دیگر (احتمالاً قصار السور) شوند که به درخواست سمیعه های خود آیات انتهای سوره حاقة را شروع می کنند.

مشاهده مقطع اول (سور حجر و نحل)

مشاده مقطع دوم (سوره حاقة)

با ذکر صلواتی بر محمّد و آل محمّد

محفل استاد نظریان در سالروز میلاد امام جواد(ع)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۲/۰۴
  • ۵۰۹ نمایش
  • اشکان کیانی

نظرات (۲)

ضمن تشکر از شما آقا اشکان عزیز

به نظرم استاد نظریان به زیبایی سوره حاقه رو به سبک استاد مصطفی اسماعیل تلاوت می کنند.

در بین تلاوتهای مختلف از سوره حاقه استاد مصطفی ، جناب نظریان از این تلاوت سوره حاقه اکثرا استفاده می کنند!

 http://s6.picofile.com/file/8248469668/_%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%A7%D9%82%D8%A9_.mp3.html


پاسخ:
سلام بر شما برادر عزیزم.
بله درست می فرمایید. سوره حاقه استاد نظریان بسیار زیباست. بابت تلاوتی هم که لینکش را فرستاده اید متشکرم. بله استاد از سوره حاقه این تلاوت استفاده می کند.
البته انصافاً خود استاد بسیاری اوقات در حقیقت مجبور می شوند این سوره حاقه را بخوانند چرا که مستمعین از ایشان درخواست همین تلاوت با همین الحان را می کنند ;-)
باتشکراز اینکه فایل با کیفیت این تلاوت رو اینجا قرار دادین
من هم افتخار این رو داشتم که تو اون محفل باشم و به صورت زنده تلاوت استاد نظریان و استاد ابوالقاسمی رو بشنوم. واقعا شب به یاد ماندنی بود
پاسخ:
سلام آقا وحید. وقتتون بخیر.
اختیار دارین. واقعا خوش به حال تون. متأسفانه خودم نبودم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی