طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات
حدوداً 1 ماه پیش یعنی دهم اسفندماه سال 1394 برنامه تلاوت های درخواستی با استاد نظریان ارتباط تلفنی برقرار کردند و گفت و گویی کوتاه با ایشان ترتیب دادند که این گفت و گو را به شما عزیزان تقدیم می کنم.
همان طور که می دانید برنامه تلاوت های درخواستی حدود 6 ماه است که از شبکه قرآن پخش می شود و موضوع اصلی آن پخش تلاوت های درخواستی مردم از قرّاء محبوبشان است. 
در این برنامه علاوه بر صحبت های دلنشین استاد نظریان، در اواسط گفت و گو نیز استاد تلاوتی کوتاه ولی بسیار زیبا از آیات پایانی سوره مبارکه یس داشتند.
تعریف های مجری برنامه از استاد نظریان نیز در نوع خود جالب و به جا بود. 
در کل توصیه می کنم این مصاحبه را از دست ندهید.
با ذکر صلواتی بر محمّد و آل محمّد

مصاحبه استاد وحید نظریان
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۱۵
  • ۵۱۱ نمایش
  • اشکان کیانی

نظرات (۴)

با این نظر استاد نظریان کاملا موافقم که هر کسی قرائت استاد مصطفی اسماعیل رو گوش کنه به قدری مجذوب تلاوت استاد مصطفی میشه که تلاوتهای اساتید دیگه جذابیت کمی برایش خواهد داشت.
پاسخ:
بله قطعاً همین طور هست. فکر می کنم دلیل اینکه خود استاد هنوز هم بعد از 30 سال به سبک استاد مصطفی پایبند موندن همین باشه.
با سلام
بسیار جالب و جذاب بود ممنون از پستتون
اجازه هست ما هم تو وبلاگمون یه لینک بدیم به همین مطلب تو وبلاگ شما؟؟؟
یا اجازه داریم این مصاحبه رو تو کانال تلگرامیمون بزاریم به اسم شما؟؟؟
پاسخ:
سلام جناب آقای نوری.
اختیار دارید. شما صاحب اختیارید. هر کاری صلاح می دونید انجام بدید.
خوش حال میشم سهمی در وبلاگ و کانال تون داشته باشم.
خواهش میکنم شما لطف دارید سپاسگذارم پس من یه لینک میدم به پستتون تو همین وبلاگ
خیلی خیلی ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم. من هم از شما متشکرم.
سلام
خیلی جالب بود
من الله توفیق
پاسخ:
سلام. متشکرم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی