طرفداران استاد وحید نظریان

آخرین نظرات
ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو بر همه شما عزیزان و طرفداران استاد نظریان، در این پست به عنوان عیدی وبلاگ تلاوت کامل سور مریم و ضحی را به شما عزیزان و به خصوص به دکتر احمدپور و مدیر محترم وبلاگ اکبرالقراء، آقا مصطفی، تقدیم می کنم.

همچنین از کانون قرآن دانشگاه صنعتی امیرکبیر که فیلم کامل تلاوت و همچنین اطلاعات درباره محفل را برایمان فرستادند کمال تشکر را دارم. 

دانشگاه امیرکبیر در اوایل اسفند امسال استاد نظریان را به مدت 3 روز (2 و 3 و 4 اسفند 94) دعوت کرده بودند و استاد در این سفر 2 تلاوت (سور مریم، ضحی و همچنین سور رعد، شمس) کردند و یک کارگاه آموزشی (که ممکن است استاد آن جا هم تلاوت کرده باشند) نیز برای دانشجویان این دانشگاه برگزار کردند. 

ظاهرا تلاوت مریم، ضحی به دعوت کانون قرآن دانشگاه و تلاوت رعد، شمس به دعوت هیئت دانشگاه امیرکبیر برای ایام فاطمیه بوده. کانون قرآن دانشگاه لطف کرد و تلاوت مریم، ضحی را برایمان فرستاد، هیئت این دانشگاه نیز قرار شده به زوذی تلاوت رعد، شمس را برایمان بفرستند.

در این تلاوت زیبا، استاد مثل همیشه از الحان بسیار ناب و اصیل استاد مصطفی استفاده می کند که همه را به وجد می آورد. در کنار این الحان نیز شاهد الحانی جدید و به روز شده از استاد نظریان در همان قالب و چهارچوب الحان ناب استاد مصطفی هستیم. مثل بم هایی که استاد در مقام حجاز (آیات "فناداها من تحتها ...) یا الحان رست استاد ("ما کان لله أن یتخذ من ولد ...").

ضمن تشکر دوباره از کانون قرآن دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) از سایر سازمان ها و دستگاه هایی که استاد را برای محافل خود دعوت کرده و می کنند تقاضا می کنیم در صورت امکان فیلم این تلاوت ها را در اختیارمان بگذارند.

مشاهده قسمت اول تلاوت (سوره مریم (س))

مشاهده قسمت دوم تلاوت (سوره مریم (س))

مشاهده قسمت سوم تلاوت (سور مریم (س) و ضحی)

دانلود فایل صوتی تلاوت

با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد

استاد وحید نظریان - تلاوت مریم و ضحی

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۱/۰۳
  • ۷۲۹ نمایش
  • اشکان کیانی

نظرات (۴)

سلام سال نو شما مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید
بسیار زیبا بود ممنون! اون دوتا مقطع همین محفل رو که در پست های قبلی گذاشتید دیگ از اون رو زبه بعد منتظر فایل کاملش بودم که خداروشکر اون هم رسید
خدا خیرتون بده  انشاالله
پاسخ:
سلام. سال نو شما هم مبارک.
ان شاء الله سال پر خیر و برکتی داشته باشید. و ان شاء الله امسال پر باشه از شاهکار های استاد.
ضمن تبریک سال نو

قسمت سوم ایراد صوتی داره یعنی به نظر میرسه که اصلا صدا نداره
پاسخ:
سلام آقا پارسا. متشکرم. من هم سال نو رو به شما دوست عزیزم تبریک عرض میکنم.
من الآن چک کردم مشکلی نداشت. اگه ممکنه دوباره امتحان کنید.
با این تلاوت زیبا عیدی خوبی دادین،دستتون درد نکنه

مشکل صدا برطرف شده
پاسخ:
اختیار دارید. از نظراتتون متشکرم. ان شاء الله در سال جدید هم ما رو از نظرات و پیشنهادات خوبتون بهره مند کنید آقا پارسا.
سلام علیکم، سال جدید رو خدمتتون تبریک میگم و ان شاء الله سال پر خیروبرکتی در پیش داشته باشین، از عیدی بسیار زیبای وبلاگ هم تشکر میکنم.
و ممنونم بابت تلاوتها زیبایی که در پستهای قبلی گذاشتین، علی الخصوص مقطع سوره حدید که حقیقتا من الروااااااائع بود، جزاکم الله خیر الجزاء

پاسخ:
سلام. متشکرم. ان شاء الله شما هم سال پر خیر و برکتی داشته باشید و مخصوصا امیدوارم سالی پر از پست های فوق العاده برای وبلاگتون باشه.
خوش حالم که از پست ها خوشتون اومده. امیدوارم امسال هم با نظرات و پیشنهادات و انتقاداتتون به ما انرژی بدید و یاریمون کنید. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی